karanlık eski bir dolaba tıkıştırılan türlü eşya gibi... ya da bir çocuğun ayıp resimlerini evde kullanılmayan baca deliğine koyması gibi bişey.

30 Mart 2007

Formül


hiçbir zaman kalbimi kırmak istemedin biliyorum
umudu yaşayabilmem için verdin bana
sanki bebeğinin ağzından sızan çorbayı
kaşığıyla toplayıp toplayıp geri dökmesi gibi kursağına
                                                               bir ananın
3-5-7-1 son
budur bu işin formülü
derken şaka yapıyor gibiydin
sevecendin
üç gün dayanırsın yokluğuma ilkten dediydin
sonra beş olur
merak etme ilk zamanlar gelirim üçbeş gün arayla
bir zaman sürer böyle
ve yedi gün olur yokluğuma dayanma haddin
sonradan sonraya kırk yılda bir düşerim aklına
ve biter...son...demiştin
yükümü isteksiz omuzlamayasın diye
inanmış gibi yaptım bulduğun çareye
3-5-7 geçti sırada kırk yılda bir var
doğruların sarsılmasın
formülün kanıtlansın
aslında bak bu da alelade bir şiir zaten
sen şiir sevmessin hayyam'ınkilerden başka
ve şiir yazıcıları da sevmessin bilirim
biyerleden fotoğrafını buldum
malum kırk yılda bir çok bilinmez bir zaman
kızma kırk yılda bir bakıyorum fotoğrafına da
olmuyor
hayat denklemler gibi kurulmuyor
düşler sayılara hapsolmuyor
ve haberin olsun
gel demiyorsam da sana hiç
aklında bulunsun
formülün hiç bi boka yaramıyor
!


krmzskbrds

Hiç yorum yok: