karanlık eski bir dolaba tıkıştırılan türlü eşya gibi... ya da bir çocuğun ayıp resimlerini evde kullanılmayan baca deliğine koyması gibi bişey.

08 Eylül 2006

Paramparçaydım!

kedi


paramparçaydım
her bir parçam bir yerde
kan içinde her biri ayrı sızı
oturmuşum hayatın kıyısına
sızılarım geçer solumdan
yüzüme bakar tanımadığım ağrılarım
sağımda şişe içinde güneşin kankırmızlığı
sonsuz karanlığın yanıbaşında
paramparça...
yeşilin karanlığında bir şişeden gayrı
yapayalnız
ve oturmuş hayatın kıyısına
solumdan iki ayak üzerinde sızılarım
akıtamam zehrimi açlığa
için için sızılarım
karanlık yeşil bir kedi
süzüldü sızıların arasından geldi
ürkekçe sığındı kucağıma
kan içinde kaldı

rind koydum kedinin adını
yapayalnızdım
çünkü
paramparça...
kim gelse yanıma kan içinde kalırdı

rind neden geldin
yalnız karanlığıma neden sığındın
git buradan kedi bak kan içinde kaldın
acıydı gözleri yemyeşil baktı
yüzü değecekti yüzüme
elleri yoktu tırnaklarıyla beni okşadı
kan içindeydi
kan içindeydim
ve yer yeşil
kucağımda rind yeşil
sağımda şişe yeşil
sızılarım durmuş bana bakıyor
yeşilin ortasında bir ben karayım
paramparçaydım

krmzskbrds

Hiç yorum yok: